Helpdesk, etätuki ja -hallinta

Tarjoamme ennakoivaa ja realiaikaista järjestelmien monitorointia ja hallintaa, sekä monipuoliset seurantajärjestelmät

Ikoni - Help Desk

Help Desk

Tukipalveluissa uskomme asiakaslähtöiseen lähestymistapaan. Haluamme tarjota hyviä asiakaskokemuksia. Suunnittelemme palvelut ja ratkaisumallit aina asiakkaamme yksilöllisiin tarpeisiin pohjautuen ja puhumme selkokielellä. Haluamme saada vahvan käsityksen yrityksesi tarpeista ja ratkaista ne soveltaen ainutlaatuisen monipuolisia palvelumallejamme.

Tarjoamme asiakkaillemme tehokkaita ja toimivia vastauksia ongelmiin, ja tarjoamme ne nopeasti – Lähtökohtana on vastata jokaiseen kysymykseen parhaalla mahdollisella tavalla.

Tukipyynnön voit lähettää alla olevalla lomakkeella.

Tukipyynto

Etätuki ja etähallinta

Aloita käyttö vain parissa sekunnissa alla olevasta painikkeesta. Sinun ei tarvitse asentaa mitään! Käynnistä sovellus lataamalla ja kaksoisnapsauttamalla. Tukee Windows, MAC ja Linux käyttöjärjestelmiä

Tukipyyntö

Lähetä tukipyyntö tällä lomakkeella. Palveluaikoina pyrimme vastaamaan tunnin kuluessa.
Tilaa uutiskirjeemme

Saat kiinnostavaa tietoa ja ajankohtaisia asiantuntija-aiheita suoraan sähköpostiisi.